Većina kompanija već sprovodi promjene. Za maloprodajne trgovce to znači ažuriranje sistema na prodajnim mjestima, dok brendovi i proizvođači prilagođavaju svoje interne procese. Do 2027. godine svi će biti spremni da koriste 2D kodove u svakodnevnoj kupovini. Međutim, nijedna od ovih promjena nije obavezna ili propisana zakonom – 1D bar-kodovi jednostavno djeluju zastarjelo u poređenju sa novom tehnologijom. Oni koji prepoznaju budućnost već danas mogu postati lideri sutrašnjice. Što ova tehnologija više napreduje, to će ona u jednom momentu postati neizbježan zahtjev potrošača.
QR kodovi sve više dolaze u prvi plan. Prosječan potrošač odavno je već navikao da vidi ove crno-bijele kvadrate na različitim proizvodima, reklamama ili čak kao meni u restoranima. Skoro svi znaju kako QR kod izgleda i čemu služi. Stoga, proizvodne kompanije moraju prihvatiti činjenicu da su 2D kodovi tu zauvijek. Oni će vjerovatno biti dio svakog iskustva kupovanja mnogo prije 2027. godine.
Kako bi prelazak bio što jednostavniji i bez prekida u svakodnevnom poslovanju, dobavljači su se odlučili za dvostruko označavanje u početnoj fazi. Iako će standardizovani 2D kodovi uskoro biti široko prihvaćeni u svim industrijama, klasični linearni bar-kod će se i dalje koristiti kako bi se obezbijedila interoperabilnost sistemâ. Iako zamjena starih oznaka trenutno nije obavezna, napredne organizacije već preduzimaju korake u tom pravcu kako bi bile predvodnici novih tehnologija.
Mi, kao iskusan partner, tu smo za vas i omogućićemo vam da s lakoćom savladate sve aspekte 2D kodiranja. GTS Adriatic će vam pomoći da unaprijedite svoj proces pakovanja! Naši stručnjaci rado će vam prenijeti najnovije vijesti iz oblasti maloprodaje i osnova kodiranja.